היועמ"שית בהודעה רשמית: לא ניתן למנות כעת מפקד לגל"צ

    ישראל רובין 1 Comment on היועמ"שית בהודעה רשמית: לא ניתן למנות כעת מפקד לגל"צ

    היועצת המשפטית לממשלה קובעת כי לא ניתן למנות מפקד לגל"צ בתקופת בחירות, אף שהמצב אינו ראוי, בין היתר "משום שמשרד שר הביטחון לא הציג בפני היועצת המשפטית לממשלה טעמים המצדיקים שינוי מן הכללים המשפטיים ביחס למינויים בתקופת בחירות"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה מפרסמת הערב (חמישי) הודעה רשמית בה היא קובעת כי לא ניתן למנות מפקד לתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, אף שמצב בו התחנה פועלת תחת מפקדת זמנית אינו ראוי.

    "נוכח הכללים הקבועים בדין, הודיעה היועצת המשפטית לממשלה לשר הביטחון כי משעה שהכנסת פוזרה וצפויות להתקיים בחירות בקרוב, לא ניתן לקבל את עמדת משרדו והוא אינו רשאי להמשיך בהליכי המינוי של מפקד תחנת גל"צ בעת הזו", נכתב בהודעה.

    "זאת גם משום שמשרד שר הביטחון לא הציג בפני היועצת המשפטית לממשלה טעמים המצדיקים שינוי מן הכללים המשפטיים ביחס למינויים בתקופת בחירות. בנוסף, ממלאת מקום מפקדת התחנה הסכימה להמשיך בתפקידה כממלאת מקום".

    היועמשי"ת ציינה כי "מיד עם מינויו של שר ביטחון בממשלה הבאה יהיה עליו להידרש למינוי מפקד תחנה קבוע. מפקד גל״צ החדש ימונה אפוא על ידי שר הביטחון בממשלה הבאה".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי הגיב: "היועצת המשפחתית משתפת פעולה עם גנץ וחושבת שכולם טיפשים. האינטרס של גנץ הוא שממלאת המקום בגל"צ תישאר בתפקידה עד אין סוף. היא תחת פיקוד שלו ללא עוררין. גלי גנ"צ על מלא. הוועדה לא המליצה עליה, אז היועמ"שית דואגת שלא יפטרו לו אותה… אבל רמטכ"ל שמסיים את כהונתו רק בינואר? דחוף. בהול".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לאנשי הימין תלמדו מהם איך שולטים ואיך ממנים אנשים
      שלהם
      תגיעו לשלטון תעשו בדיוק מה שהם עושים תפטרו את מי שצריך לפטר ותמנו את מי שצריך למנות ואל תעשו חשבון לכלום
      איזו יועצת משפטית ההפכפכית ומטומטמת
      אין דין ואין דיין